שירותי ניהול משרד מעניקים לעורכי דין את השקט לעסוק בעבודה המשפטית ולהשאיר את העבודה המשרדית, הבירוקרטיה ואינספור התזכורות לגורם אחר.
במאמר זה אציג את היתרונות העיקריים של שירותי ניהול משרד במיקור חוץ לעורכי דין עצמאיים או משרדים בגדילה אשר נמצאים על התפר.
משרד עו"ד מימון פאר עוסק בעריכה והפקדה של ייפוי כוח מתמשך או מסמך הבעת רצון בהתאם לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, תשכ”ב-1962. הניסיון הרב שצברנו, מאפשר לנו להתאים את המסמך כך שיישקף את הצרכים, האינטרסים והעקרונות שלך. לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3939702 ונשמח לעמוד לרשותך.
מהם היתרונות של שירותי ניהול משרד לעורכי דין?
שירותי משרד במיקור חוץ דומים במהותם לשירותי מזכירה אשר נמצאת במשרד (In-House). לרוב, השירותים המרכזיים שניתן לקבל הם מענה טלפוני אנושי, תיאום פגישות, חלוקה ומעקב אחר משימות, עבודה חשבונאית או כל משימה אחרת שניתן להעניק למזכירה שנמצאת במשרד רק בלי הקפה של הבוקר.
היתרונות העיקריים של שירותי ניהול משרד לעורכי דין עצמאיים או משרדים בגדילה הם:
- Time Is Money – בראש ובראשונה, שירותי ניהול משרד מאפשרים לך לחסוך זמן יקר אשר עד היום היה מושקע בנושא.
- סדר וארגון – שירותי ניהול משרד מאפשרים לך להטמיע שיטות עבודה מתקדמות אשר יחזירו לך את השליטה, הסדר והארגון המשרד.
- מיתוג ומכירות – שירותי משרד במיקור חוץ יכולים להגדיל את המיתוג שלך בעיני הלקוחות ולשפר את אחוזי הסגירה של המשרד.
- חיסכון בעלויות – שירותי ניהול משרד מאפשרים לעורכי דין עצמאים או משרדים אשר נמצאים בגדילה לחסוך לא מעט בעלויות ההעסקה (עמדה פיזית, משכורת, פנסיה, מתנות לחג וכדומה). לרוב, מודל העסקה מבוסס על שעות עבודה, כך שאין צורך להעסיק מזכירה למשרה חלקית/מלאה וניתן לשלם על שעות העבודה שבוצעו בפועל.
לסיכום, שירותי ניהול משרד במיקור חוץ מעניקים לעורכי דין אינספור יתרונות מובנים אשר מאפשרים לצוות המשפטי להתרכז בעיקר ולא בתפל. שירותי ניהול משרד מאפשרים לך להתמקד בפיתוח, קידום ושיווק המשרד ולזנוח כמעט לחלוטין את האדמיניסטרציה, הבירוקרטיה והמטלות שאנו אף פעם לא מצליחים או יותר נכון, לא רוצים להגיע אליהן.